Blog Listem

11 Aralık 2009 Cuma

Hastalıkta Ve Sağlıkta

10 Aralık
Doğduğun ve Karın Olduğum Gün...

10 Aralık ...

İfadeler birazdan fazla yetersiz bugünün benim için kıymetini anlatmaya değerlim....
Benim gönlü büyük yol arkadaşım...
Hayat arkadaşım...Can Yoldaşım...
Ne denilebilirki karşında
Sana ait olmanın verdiği gurur dışında...

Sen çok iyi biliyorsun içimden geçenleri gökyüzüm...
Sen herşeyin en güzelini hakediyorsun gülyüzlüm...

Bu 10 Aralığı kalbimin hemen altında senin kanını hücrelerime taşıyan bir canla geçiriyorum.
Bunun anlamını şu an gözlerimden süzülen yaşlar bi nebze anlatabilirken 29 harfle görünür bir hale getiremiyorum.
Aklımdan dizeler geçiyor...

Biz seninle tatlı iki kelam,
Biz seninle tebessüm ettiren selamız..
Güneş gökyüzünde değilken yakamoza can veren ay
Tarlaları sapsarı bezeyen
Güne yüzünü dönen
Başakların hür avuçlarında bir tutam buğdayız...


Yüreğe ilk düşen ateş parçası
Ateşe ilk değen kor yakısı
Biz seninle en zamansız haberin
En insancıl satır arasıyız..


diyorum fikrim ruhumla birleşip ellerimden dökülürken....

Seni seviyorum bir yerlede nefes aldığını bilmesi bile içimi ısıtan...
Seni seviyorum hayatın gerçek olamayacak kadar güzel yanını yansıtan...
Mübalağa değil öylesi gerçek...
Ne mutlu can oğlum bir hayatı senden öğrenecek...

Mustafa Ceceli ... Hastalıkta Sağlıkta..
Bu şarkı bugün hep dilimde aklımda..
Bu dizeler seninle hayat felsefemizi özetliyor aslında....


Şu Hercai Hayata bir kere geldik
Yedik,içtik doyduk kalktık
Hesabı birlikte verdik
Sinsi hayat ihtirası bana hiç uğramadı
Dünya malı zenginin olsun
Sen benim adamım
Seni hastalığımda,sağlımda da yanımda görmeliyim
Güneşin doğduğunu da battığını da seninle izlemeliyim
Yanabilir saltanatlar,olsun yeninden yaparız
Bizde bu sevda sürdükçe ölsekte yanyanayız...
Ebru

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder